Yorummirhan okumuş
Tüm Hazar Gölü boyunca aile olarak yemek yenilecek en iyi mekanlardan biri. Şefleri çok iyi, ambiyans güzel, mezeler özellikle çemen çok iyi.
★★★★★
YorumAtakan Cimen
Genel olarak keyifli bir ortamdı. Mutfakta biraz daha çeki düzen ve titizlik gerekebilir. Kolay gelsin.
★★★★★
YorumMustafa Çetintaş
Hazar Gölü yolunda, Elazığ’dan Diyarbakır’a giderken soldaki ilk tesis. Ürünleri kaliteli ve fiyatları uygun.
★★★★★
Yorumzeynep selva
Yemeklerinin lezzeti ve harika ortamı ile yaz kış gidilebilecek müthiş bir yer. Kuzu incik, tandır ve serpme kahvaltısı enfes.
★★★★★
YorumAhmet Faruk Özkan
Göl manzaralı kahvaltı sunan çok güzel bir mekan. İlgili ve güler yüzlü çalışanları var; çok memnun kaldık.
★★★★★
YorumEzgi Arslan
Yemekler çok lezzetliydi, mezeleri özenli ve güzeldi. Çalışanlar ilgili, pozitif ve güler yüzlüydü.
★★★★★
YorumSerkan Fatih
Kahvaltı için tesadüfen gittik. Serpme kahvaltı gayet doluydu, beğendik ve güzeldi. Tadilat sonrası daha da güzel olacak.
★★★★★
YorumDilber Devrim
Tadilatta olmalarına rağmen getirdikleri mezeler ve balıklar güzeldi. Alabalık gayet lezzetliydi, fiyatı da makuldü. Tavsiye ederim.
★★★★★
YorumBahattin Çalışır
Müthiş bir hizmet anlayışı var. Kahvaltısı tat ve çeşit bakımından bizden 10 üzerinden 10 puan aldı.
★★★★★
Yorumruya Yıldırım
Çok güzel ve ilgili bir yerdi. Güler yüzlü bir ekip vardı, her şey için teşekkür ederim.
★★★★★
YorumOğuzhan Arpacı
Hazar kıyısında mükemmel bir konak. Sanatı restorana yansıtmışlar, tebrikler.
★★★★★
YorumKoray Vural
Harika bir işletme, çok ilgililer. Her şey için teşekkürler.
★★★★★
Yorumzhr Hngr
Ala balık yedik, çok taze ve lezzetliydi. Kazandibi çok güzeldi, fiyatlar makuldü, çalışanlar çok ilgiliydi. Teşekkürler.
★★★★★
YorumVaran Altundas
İftarda oradaydık, misafirlerime onure oldum. Başarılıydı, teşekkür ederim.
★★★★★
YorumPEHLÜL DEMİR
Mekanın konumu oldukça iyi. Alabalık ve göl balığı lezzetli. Karışık ızgarayı da deneyebilirsiniz; kahvaltının da güzel olduğuna eminim.
★★★★★
YorumOnur Özkan
Gerçekten gidilebilecek en güzel, nezih, sakin ve lezzetli mekanlardan biri. Hem aileyle hem arkadaşlarla gidilebilecek güzel bir mekan.
★★★★★
YorumAbdulaziz Öden
Diyarbakır Elazığ yolunda eşi benzeri yok. Her şey çok güzeldi, arkadaşlara teşekkür ederim ve başarılar dilerim.
★★★★★
YorumSEBAHATTİN YILDIRIM
Hizmet iyi, yemekler çok çok başarılı. Üst kat açılınca daha muazzam olacak.
★★★★★
YorumSery Lifestyle
Her şeyi ile harika. Bol bir kahvaltı, muazzam manzara, Hazar Dağı bir yanda gölü altında terasında keyfini çıkarıyoruz.
★★★★★
YorumNur
Bu kadar negatif yorum olmasına çok şaşırdım. Ziyaretimde hizmet de yemek de atmosfer de çok güzeldi. Muhammed Bey ve diğer çalışanların hepsi çok güzel servis yaptılar.
★★★★★
Yorummirhan okumuş
Tüm Hazar Gölü boyunca aile olarak yemek yenilecek en iyi mekanlardan biri. Şefleri çok iyi, ambiyans güzel, mezeler özellikle çemen çok iyi.
★★★★★
YorumAtakan Cimen
Genel olarak keyifli bir ortamdı. Mutfakta biraz daha çeki düzen ve titizlik gerekebilir. Kolay gelsin.
★★★★★
YorumMustafa Çetintaş
Hazar Gölü yolunda, Elazığ’dan Diyarbakır’a giderken soldaki ilk tesis. Ürünleri kaliteli ve fiyatları uygun.
★★★★★
Yorumzeynep selva
Yemeklerinin lezzeti ve harika ortamı ile yaz kış gidilebilecek müthiş bir yer. Kuzu incik, tandır ve serpme kahvaltısı enfes.
★★★★★
YorumAhmet Faruk Özkan
Göl manzaralı kahvaltı sunan çok güzel bir mekan. İlgili ve güler yüzlü çalışanları var; çok memnun kaldık.
★★★★★
YorumEzgi Arslan
Yemekler çok lezzetliydi, mezeleri özenli ve güzeldi. Çalışanlar ilgili, pozitif ve güler yüzlüydü.
★★★★★
YorumSerkan Fatih
Kahvaltı için tesadüfen gittik. Serpme kahvaltı gayet doluydu, beğendik ve güzeldi. Tadilat sonrası daha da güzel olacak.
★★★★★
YorumDilber Devrim
Tadilatta olmalarına rağmen getirdikleri mezeler ve balıklar güzeldi. Alabalık gayet lezzetliydi, fiyatı da makuldü. Tavsiye ederim.
★★★★★
YorumBahattin Çalışır
Müthiş bir hizmet anlayışı var. Kahvaltısı tat ve çeşit bakımından bizden 10 üzerinden 10 puan aldı.
★★★★★
Yorumruya Yıldırım
Çok güzel ve ilgili bir yerdi. Güler yüzlü bir ekip vardı, her şey için teşekkür ederim.
★★★★★
YorumOğuzhan Arpacı
Hazar kıyısında mükemmel bir konak. Sanatı restorana yansıtmışlar, tebrikler.
★★★★★
YorumKoray Vural
Harika bir işletme, çok ilgililer. Her şey için teşekkürler.
★★★★★
Yorumzhr Hngr
Ala balık yedik, çok taze ve lezzetliydi. Kazandibi çok güzeldi, fiyatlar makuldü, çalışanlar çok ilgiliydi. Teşekkürler.
★★★★★
YorumVaran Altundas
İftarda oradaydık, misafirlerime onure oldum. Başarılıydı, teşekkür ederim.
★★★★★
YorumPEHLÜL DEMİR
Mekanın konumu oldukça iyi. Alabalık ve göl balığı lezzetli. Karışık ızgarayı da deneyebilirsiniz; kahvaltının da güzel olduğuna eminim.
★★★★★
YorumOnur Özkan
Gerçekten gidilebilecek en güzel, nezih, sakin ve lezzetli mekanlardan biri. Hem aileyle hem arkadaşlarla gidilebilecek güzel bir mekan.
★★★★★
YorumAbdulaziz Öden
Diyarbakır Elazığ yolunda eşi benzeri yok. Her şey çok güzeldi, arkadaşlara teşekkür ederim ve başarılar dilerim.
★★★★★
YorumSEBAHATTİN YILDIRIM
Hizmet iyi, yemekler çok çok başarılı. Üst kat açılınca daha muazzam olacak.
★★★★★
YorumSery Lifestyle
Her şeyi ile harika. Bol bir kahvaltı, muazzam manzara, Hazar Dağı bir yanda gölü altında terasında keyfini çıkarıyoruz.
★★★★★
YorumNur
Bu kadar negatif yorum olmasına çok şaşırdım. Ziyaretimde hizmet de yemek de atmosfer de çok güzeldi. Muhammed Bey ve diğer çalışanların hepsi çok güzel servis yaptılar.
★★★★★